יפעת דננברג - כלים קשובים: אימון, יעוץ, הכוונה 

יפעת דננברג - כלים קשובים: אימון, יעוץ, הכוונה

צור קשר

ראשי

 בקרו בדף הפייסבוק שלי

 

 

 

 

 

 

קצת עליי

שמי יפעת דננברג, נשואה ואמא לשלוש. אני מנחה ומאמנת בכירה.
אני מומחית באימון ילדים, נוער ומבוגרים המתמודדים עם קשיי קשב וריכוז, עוזרת ומלווה במעברים ומשברי חיים, מתמחה בטיפול בהתמכרויות ומנחה סדנאות מניעה. אני מנחה סדנאות הורים, נוער וצוותי חינוך.


בגישתי ומיתוך ראייה מערכתית,  אני מתאימה את דרך העבודה לאדם או למשפחה ומביאה מניסיוני האישי - של חיים איכותיים עם קשיי קשב וריכוז, כמחנכת שליוותה ילדים ומשפחות 19 שנים, וכאמא שמכירה מקרוב את ההתמודדות המאתגרת שההורות מזמנת.
בזכות הרקע האישי שלי, כמו גם הרקע האקדמי והמקצועי שלי בעולם החינוך – היעוץ החינוכי,  חינוך מיוחד, אימון, לימודי הנחייה במרכז להורות משמעותית ולימודי התואר השני בייעוץ חינוכי – לצד עבודתי עם המשפחה, עם ההורים או עם הילד, אני מצליחה לשלב גישות התערבות שונות, המקנות מענה מקיף ויעיל במיוחד.

ההבטחה שלי:
לאפשר לכל אחת ואחד לממש את היכולות שלו, למען הסיפוק האישי, לטובת משפחתו, לטובת היעילות והרווחיות של הארגון בו הוא מועסק, ולרווחת הקהילה אליה משתייכים.


המוטו שלי:
החיים הם... מה שאנחנו עושים מהם.
הכול כתוב והרשות נתונה והמתנה הטובה ביותר שניתנה לנו היא חופש הבחירה... חופש הבחירה משמעו לקחת אחריות מלאה על מעשיי, מחשבותיי, רגשותיי והתנהגותי.
כל אחד יכול והכול אפשרי... כוח רצון ויכולת התמדה מביאים אותנו למקומות בהם אנחנו מרגישים הכי טוב שאפשר- למימוש עצמי.
על פי חוק הכלים הקשובים - הרצון והרגש לעולם ישאפו להיות שווים, ונדרשת הקשבה ותקשורת חופשית על מנת לאפשר זאת.

 

השכלתי:
את השכלתי האקדמאית התחלתי בחינוך ובחינוך המיוחד, אבחון דידקטי והוראה מתקנת, טיפול באמצעות בע"ח - והמשכתי בתואר שני בייעוץ חינוכי.
תואר ראשון בחינוך ובחינוך מיוחד –  מכללת דוד ילין , ירושלים (1993)
תואר שני ביעוץ חינוכי -  המכללה האקדמית לישראל. (2013)

 

הכשרות נוספות:
   קורס אבחון דידקטי- סמינר הקיבוצים (2001).
   קורס להכשרת מאמנים אישיים.
   קורס הנחיית קבוצות הורים.
   קורס התמחות אימון להתמודדות עם קשיי קשב וריכוז (מבוגרים ילדים ונוער).

 

 

התחילו את השינוי עכשיו!

ליצירת קשר וקביעת פגישת הכרות

052-2585291 יפעת דננברג

בקרו בדף הפייסבוק שלי   כנסו לאתר של כלים שלובים

 

 

 

 

 

הדרכת הורים

תארי לך...
את נכנסת הביתה אחרי יום עבודה. דניאל בנך הגדול יוצא מהחדר שלו ומקבל את פנייך. הוא מספר לך שיש לו מבחן מחר ושהוא מתכונן אליו עכשיו, בזמן שיש לו בין ארוחת הצהריים ולאימון.

את פותחת את דלת חדר הילדים ורואה את אורי וליאל משחקים יחד על השטיח. את מחייכת והולכת למטבח להכין לעצמך קפה. במתקן הייבוש יש שלוש צלחות שמעידות שאורחת הצהריים שהכנת מראש הבוקר נאכלה בתאבון.
את מתיישבת עם הקפה ושלושתם מתקבצים סביבך ואת שואלת אותם איך עבר עליהם היום.

נשמע לך כמו אידיליה? זה לא!


זה בהחלט יכול להיות תיאור של אחר הצהריים שלך.
שמי יפעת דננברג מנחת הורים ומאמנת ילדים ונוער.
בעלת ידע אקדמי ונסיון רב שנים בחינוך, בחינוך המיוחד וביעוץ חינוכי.


 

הדרכת הורים לילדים מתבגרים

הדרכת הורים לילד יחיד

הדרכת הורים להורות אקטיבית

 

המציאות הזאת נמצאת במרחק טלפון אחד

לקביעת פגישה התקשרו אלי

יפעת: 052-2585291

כי כשיודעים לאן רוצים להגיע תמצא הדרך לשם...

 

 

 

 

הפרעות קשב

לאנשים עם קשיי קשב יש איכויות שאין לאנשים אחרים. "הפרעת" קשב וריכוז קשורה ליצירתיות מוגברת, ליזמות, לחשיבה מקורית, ליכולת לקשר בין רעיונות שונים ומגוונים ולקליטה ועיבוד בלתי-פוסקים של מידע, יכולת טובה לפתרון בעיות, אימפולסיביות (במובן הטוב) לא מהססים לפעול, לא מפחדים לקחת סיכונים ולעשות דברים ועוד הרשימה ארוכה...

 

עם זאת, למרבה הצער, יתרונות אלה עשויים לא לבוא לידי ביטוי במערכת החינוך הממלכתית כפי שהיא כיום.

נכון, לבעלי ההשראה קשיים אובייקטיבים, המקשים על חייהם גם מחוץ למערכת החינוך.
קשה לעמוד בזמנים, להתארגן, לקבוע סדרי עדיפויות ולעמוד בהם, לבצע משימות משעממות או לא מאתגרות (ולא, לא אצל כולם זה כך. מדובר במאפיין נוירולוגי הגורם למוחנו לדלג בין גירויים, למרות רצוננו, גם כאשר מאד היינו רוצים להתמקד במשימה ולסיימה).

 

 

אפשר להפוך את הקשיים למרכז החיים ואז החיים קשים, ואפשר לחיות חיים נהדרים המתמקדים ביתרונות.
פסח זה זמן מתאים במיוחד לשינוי, לאוורר את התוויות, לאמץ הרגלים ונקודת מבט חדשה ומאפשרת.
ההכרה בחיוב ובשוני היא צעד ראשון והכרחי לקראת שינוי.
לא עוד "טיפול בהפרעת קשב וריכוז", כי אם "מיצוי היכולות הטמונות בהשראת קשב וריכוז".

 

זה לא אומר לוותר על רכישת מיומנויות חשובות, החסרות פעמים רבות אצל בעלי ההשראה, כגון ניהול זמן, התארגנות ועוד; ההיפך הוא הנכון: כשם שיש לחזק אצל כל ילד אחר את חוזקותיו, מבלי להזניח את חולשותיו - כך הדבר גם ביחס לילדי השראת הקשב. יש לחזק את החולשות, אך ראשית לכל - להכיר ביכולות ובחוזקות ולטפח אותן.

 


יפעת דננברג, מבית "כלים קשובים"

מאמנת ומנחת הורים- מומחית בעבודה עם המתמודדים 

עם קשיי קשב וריכוז.

052-2585291

למעבר לאתר שלי לחצו כאן

 

 

 

לוח ארועים